team foto luyster

Het team van obs De Luyster bestaat uit een mooie mix van beginnende tot ervaren leerkrachten. Woorden als ‘behulpzaam’, ‘samen’ en ‘betrokken’ typeren ons. Wij staan open voor elkaar, en durven elkaar tegelijkertijd scherp te houden door feedback te geven. Ook stagiairs zijn van harte welkom in ons team.

Wij zijn dynamisch, staan open voor vernieuwing en behouden wat bij ons past. Serieus met ontwikkeling bezig zijn en plezier maken gaan bij ons hand in hand. We durven elkaar binnen deze prettige omgeving ook kritiek te geven, waardoor wij samen blijven groeien.

Samen met onze betrokken ouders streven we naar een optimale ontwikkeling van de kinderen.

Frits

Meester Frits